از یه ﭼﯿﺰ * شهریوری ها * ﺑﺎس ﺗﺮﺳﯿﺪﺧﺸﻤﺸﻮﻥﺍﺯ یه ﭼﯿﺰ * شهریوری ها * ﺑﺎس ﺩﻭﺭﯼ ﮐﺮﺩﻗﻬﺮﺷﻮﻥﺍﺯ یه ﭼﯿﺰ * شهریوری ها* ﺑﺎس ﺍﻟﮕﻮ ﮔﺮﻓﺖﻋﺸﻘﺸﻮﻥدوتا ﭼﯿﺰﯾﻢ ﺩﺍﺭﯾم که ﺗﻮ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﻤﯿﺸﻪﻣــــﺮﺍﻡ ﻭ ﻭﻓـــﺎﺩﺍﺭﯾــﻤــــﻮﻥﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ که ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺩﻟﺴﺮﺩ ﺑﺸﯿﻢ …ﻋﺸﻖ ﺁﺗﺸﯿﻨﻢ که ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻣﯿﺸﯿـــﻢ ﮐﻮﻫﯽ ﺍﺯ ﯾــﺦیه شهریوری خیلی صبر میکنهتا همه چی درست بشه اگه صبرش تموم بشه ولی درست نشه پا میذاره رو احساسش و نابود میکنه همه ی چیزی رو که یه روز با تمام وجود ساخت! وبلاگ هر چی گله......
ما را در سایت وبلاگ هر چی گله... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 339 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 18:06